Leerdoelen

Hier een aantal SMART-leerdoelen (korte termijn) die ik heb opgesteld:

1. Aan het einde van blok 1.4 participeer ik zo in de les dat ik goed oplet, geen mensen afleid en mijn werk goed doe.

2. Aan het einde van blok 1.3 is de vragenlijst over het participeren in de les als voldoende ingevuld door de docenten.

3. Aan het einde van blok 1.4 ben ik niet meer de eindverantwoordelijke persoon bij projecten en laat ik dat werk over aan anderen.

4. Aan het einde van blok 1.4 heb ik 54 punten behaald zodat ik over kan gaan naar het tweede jaar en vanaf dit moment alle punten behaal.

5. Aan het einde van het eerste jaar wil ik een keuze gemaakt hebben tussen de Preparation Course Actieve & Gezonde Leefstijl en Training & Coaching.

Hier een aantal SMART-leerdoen (middellange termijn) die ik heb opgesteld:

1. Aan het einde van het tweede jaar heb ik mijn cursus zwemonderwijzer module 3A en 3B gehaald.

2. Ik wil bij de start van het tweede jaar het zwemmen weer oppakken zodat ik mij fitter en gelukkiger voel. 

Hier een aantal SMART-leerdoelen (lange termijn) die ik heb opgesteld:

1. Aan het einde van blok 1.4 weet ik welke keuzemogelijkheden er zijn als SGM-professional door middel van stages, meeloopdagen en informatie van leraren.

2. Aan het einde van het vierde jaar heb ik mijn diploma behaald en ben ik afgestudeerd.

3. In het tweede jaar kan ik samenvatten zodat alle belangrijke punten in een tekst naar voren komen. 

4. Aan het einde van het tweede jaar heb ik mijn Propedeuse gehaald.

Bewijzen:

Leerdoel 1 (korte termijn):Vragenlijst klasgenoten.docx (22111)

Leerdoel 2 (korte termijn): Vragenlijst door docenten.docx (22755)

Leerdoel 3 (korte termijn): Helaas is het mij niet gelukt deze doelstelling te bereiken. Hieronder een reflectie van Tim Wiefferink, mijn stage- en verslagpartner:

"Iris is actief met het maken van planningen, zodat iedereen wist wat er elke dag gedaan moest worden en dat iedereen op tijd zijn opdrachten inleverde. Ze zorgde voor duidelijkheid qua opdrachten en was actief bezig met het maken en controleren hiervan. Ook was ze erg enthousiast en ontwikkelde zich gedurende de weken. Ze nam initiatief om de fitnessvloer op te gaan om de opdrachten uit te voeren en stelde vragen waar als ze iets niet wist. Aandachtspunten zijn: ze mag wat zelfverzekerder overkomen en moet meer uitgaan van haar eigen kwaliteiten. Ze weet het allemaal wel alleen moet minder gaan twijfelen en meer doen. En zo af en toe proberen meer in groepsverband te denken en minder individueel."

Leerdoel 4 (korte termijn):

Leerdoel 1 (lange termijn): Aqua & Leisure Host, Preparation Course Actieve & Gezonde Leefstijl, Retraining Medic First Aid en Preparation Course Training & Coaching